poniedziałek, 26 stycznia 2015

Witajcie :D

Nie mam pojęcia co się dzieje z komentarzami na blogu mimo usilnych kontaktów z Google. Przepraszam was za nieobecność ale czas zajęło mi moje zarabiające hobby ;)

Dzisiaj zaznajmie was z dwoma anime. Pierwszym jest nazywany róznokrotnie w naszym języku albo Kapitan Tsubasa bądź Kapitan jastrząb.

Kocham ten start :

Anime opowiada o histori chłopca który kocha piłke nożna ( tak jak ja) i ma do niej talent (juz nie jak ja). Wiele wrogości i przyjażni. Uwielbiam to anime.


Kojiro (mój ulubieniec, bo trafia wreszcie do juventusu), Tsubasa (grający w Barcy *_*, czy Misaki grający we Francji. Jednak najbardziej lubie Genzo Wakabayashiego :)

Kojiro i Genzo 

Ogólnie anime może się nudzić i to bardzo a to ze względu na długość rozgrywania meczy (po pare odcinków). Mi się udało znalężść wersje skróconą i świetnie przerobioną. Dzieki temu mam 100 odcinków a nie 800 :D
Ogólnie gorąco polecam :)

Lubie ten kawałek :D

Następny post też poświecimy anime o piłce ale już dojrzalszemu lepszemu :)
do później

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz