czwartek, 29 stycznia 2015

Yol yol

Witam moje skromne grono czytelników :) Po wielu rozmyslaniach udało mi się podjąc męską decyzje. Mianowicie 01.02.2015 usuwam bloga. Może kiedyś wrócę do pisania ale jakoś tego sb nie wróże (mmo pozyskania nowej czytelniczki). Dzięki komuś zrozumiałem że dalej achowuje się jak dziecko i miała racje. Chce jej tutaj podziękować bo to ona mnie kiedyś nakręciała na anime :D No i znosi moje marudzenie oraz samolubstwo i jednak dalej sie do mnie odzywa chociaz pewnie ma mnie dość.

Dziękuje ci Kama:)

Z innych spraw miałem różne sytuacje. Wachania nastrojów w których pewne osoby mi pmagały za co też im dziękuje.Dziekuje też Ewel za to że słucha jak jej marudze :) Za to że mnie jeszcze nie kopneła w dupe i że mnie nie olała oraz że potrafi się mi zwierzyć i w jakimś stopniu mi ufa.
Dziekuje Ewel :)

Dlaczego usuwam bloga? Będąc szczerym to dlatego, iż nic on nowego nie wnosi i poza mna zaglada na niego moze z dwie osoby.Nie umiem pisać interesująco i nawet nie mam o czym. więc pora dorosnąć i przestać się w to bawić. Pora skończyć psuć internet moimi wypocinami.

Więc moi drodzy do 01.02.2015 mozecie sb to poczytać potem już przestanie to istnieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz