wtorek, 13 stycznia 2015

Witam was wszystkich ponownie :D

Z racji tego, iż w ostatnich dniach cierpiałem na chroniczny brak czasu i wykonywanie innych zadań, przepraszam, że nie dodawałem wpisu. Postaram się dodać jak najbardziej obszerny wpis :) 


Nie wiem czy kojarzycie to anime bo jest troche leciwe. Pierwsze które oglądałem z zapartym tchem ;P Sailor Moon, a po polsku Czarodziejka z Księżca. Anime powstało w latach 1992- 1997. 
Tytułową i główną bohaterką Usagi Tsukino, czternastoletnia dziewczyna z Tokio. Luna odkrywa tożsamość Usagi jako Czarodziejki z Księżyca – wojowniczki, której przeznaczeniem jest uratowanie Ziemi, a później także całej galaktyki. Usagi musi teraz znaleźć księżniczkę Serenity i ochronić Ziemię przed serią antagonistów począwszy Królestwa Ciemności, które pojawiło się już kiedyś, dawno temu, i zniszczyło Księżycowe Królestwo
Tytułowa Sailormoon, czyli Uasagi :)

Z czasem fabuła robiła się nieźle zagmatwana. Bohaterka ma kotke o imieniu Luna, która jest jej strażniczką. Zresztą seria przedstawia całą gamę postaci. Początkowo głównymi bohaterami są tytułowa bohaterka Czarodziejka z Księżyca, jej miłość Tuxedo Mask oraz Sailor Senshi (Czarodziejki z MerkuregoMarsaJowisza i Wenus). Dołącza do nich później Chibiusa, córka Sailor Moon i Tuxedo Mask z przyszłości, oraz Czarodziejki Zewnętrznego Układu Słonecznego (Czarodziejki z UranaNeptunaPlutona i Saturna). 

A oto cała gama postaci ale tych dobrych :D
Ami Mizuno i teraz bedzie u was śmiech :D bo w niej się podkochiwałem.
Różnorodność wrogów jest bardzo duża. Większość z nich ma własne uczucia i zachowuje się podobnie do istoty ludzkiej.Więc pomine ich przedstawianie.

Jeden z ciekawszych Dr Tamoe :)
Tytuły serii to Sailor MoonSailor Moon RSailor Moon SSailor Moon SuperS i Sailor Moon Sailor Stars. Powstało też kilka krótkometrarzówek oraz filmów pełnometrażowych (jeden z nich nawet posiadam, aczkolwiek nie mogę go odnaleźść, a tytułu nie pamiętam). 
Jedynym mankamentem było dla mnie polskie tłumaczenie (wrrr). Polsat się niestety nie postarał :/ 
Mimo to anime ogląda się przyjemnie. Wątki romantyczne i humorystyczne wciągają. Także elementy walk bywają emocjonujące (zawsze na nie czekałem :).

Cóż na tym kończę ten wpis mam nadzieje, że się spodobał.:D
Do następnego :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz