piątek, 23 stycznia 2015

Yoł yoł Bezender :)

Zawsze lubiłem Simpsonów, lecz Futurama wg mnie jest lepsza i stąd to powitanie :D

Bender ma w sobie to coś :P

Ogólnie to pisze bo znajomi wszyscy śpią (lenie :P), a musze się komuś czymś pochwalić. Zacznę od tego, że jestem strasznym fanem Google. Z niecierpliwością czekam na ich google glass, a ponieważ tak ich lubie korzystam ze smartfona Nexus 4 ;)

Tak oto wygląda moje dzieciątko *_*

A tego strasznie pragne *_*

Mój telefonik posiadał Androida 4.4.4 Kitkat a na stronie google była wersja 5.0.1 Lollipop (niezwykle upragnionej przezemnie). Jednak opisy instalacji były nie dokońca jasne więc się obawiałem utraty danych no i że coś w nim spsuje. Doda, iż już dwa razy rozwaliłem w nim ekran i zabolało to mój portfel. 

Reasumując dzisiaj z rana wierny fan firmy google uzyskał aktualizacje bezpośrednio na teefon :DDDD Zasięg wifi nie, skacze net nie zrywa, bateria dłużej trzyma *_* Jestem w niebo wzięty *_*
Szkoda, że część aplikacji odmówiła posłuszeństwa ale programiści powinni szybko to naprawić :P

Tej mi żal najbardziej :/

Więc ludziska miłego dnia lece grzebać w telefonie :DDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz